İade ve Değişim Koşulları

İade ve Değişim Koşulları

Sayın Müşterimiz,

Lapisgold Kuyumculuk olarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve siz değerli müşterilerimize en iyi hizmeti sunmak amacındayız. Satın almış olduğunuz ürünlerle ilgili iade ve değişim işlemleri konusunda aşağıdaki koşulları dikkate almanızı rica ederiz:

  1. İade Koşulları:

    • İade işlemi için ürünün orijinal faturası veya satış belgesi ile birlikte mağazamıza başvurmanız gerekmektedir.
    • İade talepleri, ürünün teslim tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde gerçekleştirilmelidir.
    • İade edilecek ürün, kullanılmamış, zarar görmemiş ve satışa hazır durumda olmalıdır.
    • Kişiye özel olarak tasarlanmış ya da özel siparişle getirilen ürünlerde iade işlemi yapılamamaktadır.
    • Sağlık ve hijyen açısından küpe ve piercing gibi takıların iadesi kabul edilmemektedir.
  2. Değişim Koşulları:

    • Değişim talepleri, ürünün teslim tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde gerçekleştirilmelidir.
    • Değiştirilecek ürün, kullanılmamış, zarar görmemiş ve satışa hazır durumda olmalıdır.
    • Değişim işlemi sadece aynı ürünün farklı renk veya modeliyle yapılabilir. Fiyat farkı olması durumunda müşteri aradaki farkı ödemelidir.
    • Kişiye özel olarak tasarlanmış ya da özel siparişle getirilen ürünlerde değişim işlemi yapılamamaktadır.
    • Sağlık ve hijyen açısından küpe ve piercing gibi takıların değişimi kabul edilmemektedir.
  3. İade ve Değişim Süreci:

    • İade veya değişim işlemi için öncelikle mağazamızdan müşteri temsilcilerimize başvurmanız gerekmektedir.
    • İade veya değişim talebiniz müşteri temsilcilerimiz tarafından incelenecek ve uygun görülmesi halinde işlemler başlatılacaktır.
    • İade işlemleri onaylandığında, ödemeniz ürünün alındığı ödeme yöntemi kullanılarak iade edilecektir.
    • Değişim işlemleri onaylandığında, yeni ürün teslim alınacaktır.
  4. Garanti ve Bakım Hizmetleri:

    • Ürünlerimiz, satın alma tarihinden itibaren belirli bir süre boyunca garanti kapsamındadır. Garanti süresi ve kapsamı ürüne göre değişebilir.
    • Garanti süresi içerisinde olan ürünlerde oluşan arızalar için ücretsiz bakım ve onarım hizmeti sağlanmaktadır.
    • Garanti kapsamı dışında olan ürünlerin bakım ve onarımı için mağazamızla iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Lapisgol Kuyumculuk olarak, tüm iade ve değişim işlemlerinde müşterilerimize hızlı ve kolay bir hizmet sunmayı hedefliyoruz. Sorularınız veya yardım talepleriniz için her zaman yanınızda olacağımızı unutmayın.

Saygılarımızla, Lapisgold Kuyumculuk Müşteri Hizmetleri